ایستگاه فرهنگی شهدای خدمت در مجتمع گردشگری مهتاب برپا شد
ایستگاه فرهنگی شهدای خدمت در مجتمع گردشگری مهتاب برپا شد

مدیر رستوران بزرگی گفت: ایستگاه فرهنگی «شهدای خدمت» به منظور یادبود شهید آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه و نیز خدمت‌رسانی به زائران حرم امام خمینی(ره) در مجتمع گردشگری متاب برپا شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیدار قم، بزرگی در جمع اهالی رسانه ضمن تسلیت شهادت مظلومانه آیت الله رئیسی و هیئت همراه اظهار کرد: شهید رئیسی در طول سه سال دولت سیزدهم، منشأ خدمات و اقدامات بزرگی بود و مردم قدرشناس نیز با تشییع باشکوهی که داشتند، نشان دادند که قدردان زحمات او بوده‌اند.

وی افزود: آیت الله رئیسی شاگرد مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری بود به همین منظور بخش خصوصی که همیشه در عرصه‌های فرهنگی پیش قدم بوده سعی در ایجاد فضای سوگواری و بیان دستاوردهای دولت سیزدهم دارد.

مدیر رستوران بزرگی با اشاره به حرکت خیل عظیم مشتاقان زیارت امام خمینی(ره) در ایام چهاردهم و پانزدهم خردادماه و استفاده آنها از آزادراه قم – تهران برای رسیدن به حرم امام راحل خاطرنشان کرد: بر این اساس ایستگاه فرهنگی شهدای خدمت به مدت ۱۰ روز در مجتمع گردشگری مهتاب برپا شده است.

او ادامه داد: به عنوان یکی از خادمان گردشگری استان در مجتمع توریستی مهتاب تصمیم گرفتیم با برپایی ایستگاه صلواتی و تشریح دستاوردهای دولت سیزدهم دین خود را به آیت الله رییسی و همراهان شهیدشان ادا کنیم و قدم کوچکی در راستای جهاد تبیین برداریم.

بزرگی عنوان کرد: ایستگاه صلواتی و فرهنگی از چهارم تا ۱۵ خردادماه ماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ برپا بوده و به پذیرایی از مسافران می‌پردازد.

  • نویسنده : زهرا زنگنه