موضوع: واگذاری عرصه و اعیان فروشگاه همشهری ۱

سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم در نظر دارد  مکان ذیل را  از طریق مزایده عمومی به اشخاص واجد شرایط اجاره دهد.

موضوع مزایده: اجاره موقت عرصه و اعیان فروشگاه همشهری ۱ جهت عرضه گوشت و محصولات پروتئینی برای مدت ۲ سال مطابق جدول ذیل.

بهای پایه اجاره طبق نظر کارشناس رسمی دادگستری ، میزان تضمین شرکت در مزایده به شرح جدول ذیل می باشد:

نوع تضمین شرکت در مزایده: به صورت ضمانتنامه بانکی در وجه سازمان (با حداقل اعتبار ۳ماه) یا واریز وجه نقد به حساب بانک ملی شعبه میدان تره بار به شماره ۰۱۱۵۴۲۷۰۸۹۰۰۴ شماره شبای  ۲۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۱۵۴۲۷۰۸۹۰۰۴ IR بنام سازمان میادین میوه و تره بار ارائه و رسید آن به ضمیمه‌ پیشنهاد تسلیم شود.

فروش اسناد از مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ لغایت ۱۴۰۳/۰۲/۰۳ می باشد.

محل دریافت اسناد و تسلیم پیشنهادها: قم- جاده قدیم قم تهران- روبروی بهشت معصومه(س) – بلوار شهید رجایی میدان بزرگ میوه و تره بار شهید رجایی- ساختمان اداری سازمان میادین- امور قراردادها جهت دریافت اسناد مراجعه نمایند / همچنین جهت تسلیم پیشنهادها به آدرس فوق دفتر حراست سازمان مراجعه شود.

پیشنهاد دهندگان باید یک نسخه از اسناد مزایده را دریافت و با قید قبولی و بدون قید و شرط ، امضا کرده و به پیشنهاد خود ضمیمه نمایند.عدم انجام این مهم از جانب هر یک از شرکت کنندگان باعث حذف آنان از فرایند مزایده می گردد.

مبلغ خرید اسناد مزایده ۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد و شرکت کننده می بایست مبلغ آن را به شماره حساب ۰۱۱۳۱۲۷۵۸۸۰۰۱ بانک ملی به نام سازمان میادین شهرداری قم واریز نماید. (هزینه خرید اسناد مزایده غیرقابل استرداد می باشد)

هر گونه کپی برداری از اسناد ممنوع بوده و فقط اشخاصی مجاز به ارائه پیشنهاد می‏باشند که اسناد را به نام خود خریداری کرده باشند.

هزینه درج آگهی و کارشناسی بر عهده برنده مزایده می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۶۶۴۱۳۲۷  (۰۲۵)تماس حاصل فرمایید.

مهلت تحویل اسناد و تسلیم پیشنهادات:  تا پایان وقت اداری روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ می باشد.

سایر اطلاعات و جزئیات دراسناد مزایده موجود می باشد.

شناسه آگهی: ۱۶۹۳۰۴۸