فراخوان تجدید مناقصه یک مرحلهای عمومی خرید دو دستگاه لودر ۵ تنی
اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم در نظر دارد نسبت به برگزاری مناقصه از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت جهت اجرای پروژه ی ذیل اقدام نماید:
کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس WWW.setadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. تاریخ انتشار مناقصه در سامانه روز سه شنبه ۱۴۰۳/۰۵/۰۲ می باشد.
نوع تضمین شرکت در مناقصه: ضمانت نامه بانکی یا واریز وجه
مهلت زمانی دریافت اسناد: از ساعت ۰۹:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۲ تا ساعت ۱۹:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۹
مهلت زمانی ارائه پیشنهادها: تا ساعت ۱۹:۰۰روز یک شنبه مورخ ۲۱/۰۵/۱۴۰۳ در سامانه ستاد بارگزاری گردد.
محل و زمان بازگشایی پیشنهادها: ساعت ۸:۰۰ روز دو شنبه مورخ ۲۲/۰۵/۱۴۰۳ در محل سالن جلسات اداره کل برگزار و در بستر سامانه ستادایران بازگشایی می گردد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر متقاضیان می توانند به پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات به نشانی http:\\iets.mporg.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۷-۳۷۷۸۰۴۲۶ ۰۲۵ تماس حاصل فرمایند.
ارائه پاکت الف به آدرس : قم – انتهای بلوار عمار یاسر – بلوار تعاون – مجتمع ادارات – اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای
شماره نمابر : ۰۲۵۳۷۷۷۵۵۸۳
مرکز تماس سامانه ستادایران جهت انجام مراحل عضویت در سامانه : (شماره پشتیبانی سامانه: ۱۴۵۶)
شناسه آگهی: ۱۷۵۴۵۸۴