موضوع: آگهی خرید خدمات مشاور جهت مطالعات شناسائی و رفع گرههای ترافیکی معابر شهر قم
شهرداری قم در نظر دارد انجام پروژه زیر را به استناد آییننامه خرید خدمات مشاوره مصوب ۱۳۸۸/۱۰/۰۱ با مشخصات و شرایط کلی زیر به مشاوران واجد شرایط واگذار نماید.
مبلغ برآورد کلی: ۰۰۰ ۰۰۰۰ ۰۰۰ ۵ ریال
مدت زمان: ۶ ماه
۱-مدت انجام پیمان طبق جدول فوق می باشد.
۲-متقاضیان محترم می توانند از طریق مراجعه به سامانه مناقصهگران شهرداری قم به نشانیPeyman.Qom.ir نسبت به دریافت اسناد اقدام نمایند. (جهت دریافت اسناد وجهی اخذ نمیگردد.)
۳-پیش پرداخت: مطابق اسناد قرارداد، به این پیمان پیش پرداخت تعلق نمیگیرد.
۴-سایر شرایط خرید خدمات مشاوره در اسناد و مدارک درج شده است.
۵-مهلت دریافت و تحویل اسناد:
-مهلت دریافت اسناد: از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۷ لغایت روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۳
-مهلت ارائه پیشنهاد: از روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۷ لغایت ساعت ۱۲:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۱۶
۶- با توجه به اینکه مبلغ معامله در سطح معاملات متوسط میباشد، مشاوران حقوقی در صورت داشتن شرایط ذکر شده در اسناد حق ارائه اسناد و پیشنهاد قیمت را دارند.
۷-مشاوران مکلفاند کلیه اسناد و مدارک را امضاء کرده و به همراه پیشنهاد ارائه نمایند. امضاء اسناد و مدارک به منزله قبول تمامی شرایط میباشد.
۸-جهت پاسخگویی به سوالات تخصصی با گروه برنامه ریزی و مهندسی ترافیک معاونت حمل و نقل با شماره ۳۶۱۰۴۶۶۷ – ۰۲۵ و سوالات عمومی با امور برنامهریزی و هماهنگی اعتبارات با شماره ۳۶۱۰۴۸۰۳ – ۰۲۵ تماس حاصل فرمائید.
۹-محل تسلیم پیشنهادها: قم– بلوار امام موسی صدر– جنب بوستان شهید بنیادی– شهرداری مرکزی– طبقه ششم– اداره کل حراست
اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قم