طرح جامع حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) با همراهی همه دستگاه‌ها اجرایی می‌شود
طرح جامع حرم امامزاده موسی مبرقع(ع) با همراهی همه دستگاه‌ها اجرایی می‌شود

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم گفت: با همراهی همه دستگاه‌های دولتی، به زودی شاهد اجرای طرح جامع بهسازی حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع(ع) خواهیم بود تا شهروندان، مجاورین و زائران دیگر شهرها و کشورها در محیطی مناسب به زیارت بپردازند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیدار قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، ابوالقاسم مقیمی عصر امروز در مراسم رونمایی از مضجع حرم مطهر حضرت موسی مبرقع (علیه السلام) فرزند بلافصل امام (جواد علیه السلام) اظهار کرد: در وهله نخست، از حضور پرشور مردم قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر می‌کنم، حضور همیشگی مردم در ایام الله و مناسبت‌های مذهبی و ملی، همواره اثرگذار بوده و نقش مهمی در پایداری نظام داشته و پشتوانه اقتدار جمهوری اسلامی است.

او افزود: هر چند مشکلات معیشتی وجود دارد، ولی مردم اصل نظام را مورد حمایت قرار داده و همچنان در پشتیبانی از آن در میدان حضور دارند.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم به اقدامات عمرانی در مجموعه بقعه متبرکه امامزاده موسی مبرقع(ع) اشاره و ابراز کرد: اداره کل راه و شهرسازی، شهرداری، اوقاف، استانداری، هیأت مدیره بقعه متبرکه و همه دست اندرکاران در تلاش هستند تا هر چه زودتر این فضای قدسی به جایگاه اصلی خود برسد.

او ادامه داد: با همراهی همه دستگاه‌های دولتی، به زودی شاهد اجرای طرح جامع بهسازی حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع(ع) خواهیم بود تا شهروندان، مجاورین و زائران دیگر شهرها و کشورها در محیطی مناسب به زیارت بپردازند.

مقیمی با اشاره به طرح اصلاح سنگ مزار امامزاده موسی مبرقع(ع) با اعتباری ۱۰ میلیارد ریالی از محل کمک‌های خیرین گفت: همه هنرمندان، مهندسان و اعضای هیأت امنا که در این زمینه دخیل بوده‌اند، با نیت خیر وارد میدان شدند و دست به دست هم دادند تا این طرح به سرانجام برسد.

معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استاندار قم خاطرنشان کرد: اثری فاخر و ماندگار به عنوان سنگ مزار جدید امامزاده موسی مبرقع(ع) ساخته شده که تا سال‌ها باقی خواهند ماند.

  • منبع خبر : روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم