فعالیت خانه صمت مصداق مردمی‌سازی اقتصاد است
فعالیت خانه صمت مصداق مردمی‌سازی اقتصاد است

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) در آیین آغاز به کار دوره جدید خانه صمت استان گفت:ف عالیت خانه صمت از جمله مسیرهای مردمی‌سازی اقتصاد است.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیدار قم به نقل از روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم، آیین آغاز قعالیت دوره جدید خانه صنعت، معدن و تجارت استان قم با حضور سردار محمدرضا موحد فرمانده کل سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم، دکتر سید علی اکبر غلامیان معاون اقتصادی استاندار قم،سرهنگ نیکوکلام رییس سازمان بسیج مهندسین، روسای انجمن های تخصصی وجمعی از فعالان اقتصادی، صنعتگران و پیشکسوتان این حوزه در محل ساختمان جدید خانه صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد.

سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) در آئین آغاز به کار دوره جدید خانه صنعت معدن و تجارت استان قم، ضمن گرامیداشت و تبریک ایام الله شعبانیه و تبریک روز پاسدار و جانباز عنوان کرد: به اعضا جدید خانه صنعت معدن و تجارت استان قم تبریک عرض می کنیم و برای آنان و ادوار گذشته نیز آرزوی موفقیت و سربلندی داریم که امیدواریم در ادامه این مسیر از تجربه پیشکسوتان و دانش دانشگاهیان استفاده ویژه ای صورت بگیرد.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) در ادامه افزود: امروز توفیقی شد آغاز فعالیت دوره جدید خانه صنعت استان همزمان با این ایام باشد که امیدواریم با فعالیت این خانه و همراهی دستگاه های دولتی بتوانیم گام های موثری در حوزه اقتصاد، تولید و اشتغال کشور عزیزمان برداریم.

وی ادامه داد: هر جایی که مردم در صحنه حضور داشتند ما موفق بوده ایم؛ انقلاب ما انقلابی مردمی است، سپاه پاسداران که تدبیر حضرت امام(ره) بود برای پاسداری از انقلاب،  امروز از آن جهت موفق است که علاوه بر بدنه مردمی آن، با مردم و برای مردم است و خود را ابوالفضل انقلاب و مردم می‌داند و با از سویی به دنبال خدمت رسانی به مردم و از سویی به دنبال تامین امنیت مردم است.

سردار موحد بخش مهمی از موفقیت ها و پیشرفت های سپاه را مرهون زحمات جوانان و استفاده از ظرفیت دانشگاهیان و شرکت های دانش بنیان دانست و گفت: امروز می بایست از این ظزفیت های علمی و فناوری در اقتصاد بهره گیری شود تا به سوی مردمی سازی اقتصاد که تاکید چندباره مقام معظم رهبری می باشد و خدارا شکر این دولت بدان توجه کرده است، برسیم که البته نیاز به زمان است تا اقتصادی که دچار بیماری شده است، درمان شود.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز دیگر مسیر های مردمی سازی اقتصاد ظرفیت خانه صمت است که با فعالیت آن ها و ایجاد پل ارتباطی میان صنعت، دولت و دانشگاهیان قطعا تاثیر مثبتی در اقتصاد را شاهد خواهیم بود که در این میان ما برای رفع موانع، رشد تولید و اقتصاد استان و کشور در کنار شما هستیم.

  • منبع خبر : روابط عمومی خانه صنعت معدن و تجارت استان قم