شرکت در انتخابات جامعه اسلامی عمل به دستور قرآن است
شرکت در انتخابات جامعه اسلامی عمل به دستور قرآن است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم گفت: بر اساس آیات قرآن، هرگاه امر جامعی به وجود آمد که نیاز به حضور مردم دارد، مومنان واقعی با علاقه در کنار رهبر الهی‌شان قرار می‌گیرند.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیدار قم به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم، حجت‌الاسلام سید محمود عرب در آیین اختتامیه نخستین دوره مسابقات آزاد مهارت طراحی لباس که در آموزشگاه فنی و حرفه‌ای مارال برگزار شد با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ۱۱ اسفند امسال، باز هم حماسه‌ای سیاسی از سوی ملت ایران رقم می‌خورد.

او افزود: موقعیت حساسی را در پیش داریم و خداوند هم در قرآن کریم فرموده است «إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ الَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَإِذَا کَانُوا مَعَهُ عَلَىٰ أَمْرٍ جَامِعٍ لَمْ یَذْهَبُوا حَتَّىٰ یَسْتَأْذِنُوهُ» مؤمنان حقیقی آنهایی هستند که به خدا و رسولش ایمان (و انقیاد کامل) دارند و هرگاه در کاری اجتماعشان به حضور رسول (صلّی اللّه علیه و آله و سلّم) لازم باشد حاضر آیند و تا اجازه نخواهند هرگز از محضر او بیرون نمی‌روند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم هرگاه امر جامعی به وجود آمد که نیاز به حضور مردم دارد، مومنان واقعی با علاقه در کنار رهبر الهی‌شان قرار می‌گیرند گفت: در حقیقت اهل ایمان، پیامبر و نائب بر حق او را تنها نمی‌گذارند.

او ادامه داد: البته ممکن است برخی از ورود به این عرصه معذور باشند ولی در اینجا هم قرآن تاکید دارد با عذر موجه هم توفیقی که از دست داده‌اید جبران نمی‌شود.

عرب با بیان اینکه تمام دنیا نگاهشان به حضور مردم در انتخابات یازدهم اسفند است گفت: زمینه خوبی در این دوره فراهم شده و صدا و سیما از همه نامزدها دعوت کرده در شرایط یکسان به بیان دیدگاه‌های خود بپردازند و دیدگاه‌های یکدیگر را نقد کنند.