تلاش برای خلق زندگی آسان‌تر برای خانواده ایرانی در گروه احمدخانی
تلاش برای خلق زندگی آسان‌تر برای خانواده ایرانی در گروه احمدخانی

مدیرعامل گروه آینده‌سازان تجارت احمدخانی گفت: شعار اصلی ما، کمک به آفرینش زندگی آسان‌تر برای خانواده ایرانی است و در این راستا، مأموریت اصلی خود را خلق دوباره تجارت به روشی که دنیایی پربارتر و پایدارتر را بسازد، قرار داده‌ایم.

 

اسماعیل احمدخانی با اشاره به آغاز فعالیت گروه آینده‌سازان تجارت احمدخانی از سال ۱۳۸۴ اظهار کرد: این گروه کار خود را با تولید مصنوعات فلزی در آن سال شروع کرد و سه سال بعد واحد فروشگاه تجهیزات آشپزخانه و لوازم بهداشتی ساختمان راه‌اندازی شد.

وی افزود: ثبت برند آدلان در سال ۱۳۹۰، ورود به صنف تهویه مطبوع خانگی در سال ۱۳۹۶، تهویه مطبوع صنعتی در سال ۱۳۹۸ و شو روم تخصصی تهویه در سال ۱۳۹۹ از دیگر اقدامات گروه آینده سازان تجارت احمدخانی به شمار می‌رود ضمن اینکه در سال ۱۳۹۶، تولید یراق‌آلات هم در این مجموع شروع شده است.

مدیرعامل گروه آینده‌سازان تجارت احمدخانی با بیان اینکه فعالیت‌های این گروه در هشت رده متنوع تعریف می‌شود گفت: خدمات فروشگاهی تجهیزات ساختمان در فروشگاه احمدخانی ارائه می‌شود و شرکت‌ میدکالا هم در حوزه دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: در حوزه تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، شرکت زیر مجموعه آرتا ریتا را داریم و برند آدلان هم در زمینه تولید محصولات آشپزخانه و دکوراسیون داخلی منزل راه‌اندازی شده است.

احمدخانی با اشاره به فعالیت ریتا سرویس در حوزه خدمات سرویس و نگهداری ساختمان عنوان کرد: در حوزه‌های بازرگانی، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های عمرانی و استارت آپی و بازارهای نوظهور هم شاهد ورود جدی گروه آینده سازان تجارت احمدخانی هستیم.

مدیرعامل گروه آینده‌سازان تجارت احمدخانی با بیان اینکه این مجموعه سبب اشتغال‌زایی برای ۶۰ نفر در فروشگاه و بخش خدمات پس از فروش شده است گفت: همواره سعی کرده‌ایم استفاده از محصولات تولید داخل را در اولویت قرار دهیم به طوری که هم اکنون ۸۰ درصد فروش مربوط به کالای ایرانی است.

وی ادامه داد: با مجموعه اقدامات صورت گرفته و سنجش مداوم نظرات مشتریان، در حال حاضر ۹۵ درصد رضایت‌مندی مشتری در مجموعه خدمات و فروش محصولات محقق شده اما برای کسب رضایت‌مندی بیشتر، درصدد افزایش تعداد و ارتقاء کیفی دانش و تخصص سرویس‌کاران و بهره‌گیری از شیوه‌های جدید ارائه خدمت به مشتریان هستیم.

احمدخانی به موفقیت‌های کسب شده در سال ۱۴۰۱ توسط این گروه اشاره و ابراز کرد: در سال گذشته نسبت به دوره مشابه قبل، شاهد افزایش فروش ۳۰ درصدی محصولات بر اساس فروش عددی بودیم که این امر نتیجه کیفیت بالای محصول و خدمات پس از فروش و نیز تبلیغات و کمپینگ‌های فروش است به طوری که مشتریانی از شهرهای اطراف هم برای تجهیز منزل و محل کار خود به فروشگاه‌های ما مراجعه می‌کنند.

وی تاکید کرد: دلیل دیگر اقبال عمومی به فروشگاه‌های احمدخانی، سبد کالای کامل موجود در این مراکز و شرایط پرداخت متنوع و آسان است که به عنوان مثال می‌توان به عدم در نظر گرفتن پیش پرداخت برای خرید در قالب ۱۲ فقره چک است.

احمدخانی با بیان اینکه هماهنگی با ارگان‌ها و ادارات برای فروش محصولات با شرایط ویژه به کارمندان هم در دستور کار گروه آینده سازان تجارت احمدخانی قرار دارد گفت: همچنین در نظر داریم برای تجهیز خانه‌هایی که در قالب نهضت ملی مسکن در استان قم ساخته می‌شوند هم پیشگام شویم که تامین متریال از محصولات ایرانی در این پروژه‌ها هم اولویت نخست گروه خواهد بود.

مدیرعامل گروه آینده‌سازان تجارت احمدخانی به چشم‌انداز کوتاه و بلندمدت این گروه اشاره و اظهار کرد: شعار اصلی ما، کمک به آفرینش زندگی آسان‌تر برای خانواده ایرانی است و در این راستا، مأموریت اصلی خود را خلق دوباره تجارت به روشی که دنیایی پربارتر و پایدارتر را بسازد، قرار داده‌ایم.

وی پاسداشت کرامت انسانی، توسعه پایدار، صداقت و اعتماد، تنوع و تفاوت و رشد و خلاقیت را جزو ارزش‌های سازمانی گروه برشمرد و تصریح کرد: سبد کامل محصولات شامل انواع شیرآلات، تاسیسات ساختمانی، وان و جکوزی، فر و اجاق گاز، سینک، یراق آلات، هود و سیستم‌های تهویه، پکیج و رادیاتور، چیلر، کولر و داکت، توالت، روشویی، دکوراسیون و تجهیزات و اکسسوری آسپزخانه است که موجب اقبال عمومی به محصولات احمدخانی شده است.

احمدخانی با بیان اینکه خدمات ویژه مشتریان در مجموعه گروه آینده‌سازان تجارت ارائه می‌شود گفت: از جمله این خدمات می‌توان به جشنواره‌های فصلی، تسهیلات فروش، تسهیلات ویژه ارگان‌ها و سازمان‌ها، خدمات پس از فروش متنوع، اجرای زیرساخت به صورت استاندارد و کامل، طراحی و محاسبات دقیق و تامین و نصب کامل محصولات اشاره کرد.

وی همچنین از ورود این گروه به حوزه طراحی و ساخت خانه خبر داد و افزود: با توجه به تنوع بالای محصولات، سعی داریم طی یک سال آینده و با حضور متخصصان صنعت ساختمان، گروه ساختمانی احمدخانی را هم راه‌اندازی کنیم.

گفتنی است گروه آینده‌سازان تجارت احمدخانی توانسته است طی سالیان اخیر، به دستاوردهای مهمی برسد که از آن جمله باید به انتخاب به عنوان برند برتر در نمایشگاه توانمندی‌های استان قم (۱۳۹۲)، برند برتر نمایشگاه خانه مدرن استان قم، برند شاخص سال ۱۳۹۵ و قرار گرفتن در جمع برترین‌های صنعت ساخمان اشاره کرد.

 

  • نویسنده : صدرالدین فلاح