اولین دوره مسابقات آزاد مهارتی پیرایشگری مردانه در قم برگزار شد
اولین دوره مسابقات آزاد مهارتی پیرایشگری مردانه در قم برگزار شد

اولین دوره مسابقات آزاد مهارتی پیرایشگری مردانه با حضور 72 شرکت‌کننده از 22 استان به میزبانی قم برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیدار قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود عرب در حاشیه برگزاری این رویداد که جمعه شب در قم برگزار شد اظهار کرد: این مسابقات با هدف ترویج و توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی و ایجاد رقابت سالم بین دارندگان مدرک فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از مسابقات، ۱۷ نفر از استان قم و ۵۵ نفر از سایر استان‌ها در بخش‌های مختلفی از جمله کوتاهی مو، اصلاح صورت، رنگ و مش و میکاپ با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم با اشاره به همکاری اتحادیه صنف آرایشگر مردانه استان قم و اداره کل فنی و حرفه‌ای قم در برگزاری این مسابقات، گفت: ۲۲ داور زبده و مشهور داوری این رقابت را بر عهده داشتند.

وی ایجاد تعامل سازنده با بنگاه‌های آموزشی، اتحادیه‌ها و اصناف، از بین بردن فقر مهارتی، کشف استعدادهای حرفه‌ای و ارتقای سطح استانداردهای آموزش‌های مهارتی را از جمله اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد.

عرب همچنین به فراهم کردن فرصت مناسب برای رقابت سالم، معرفی آموزش‌های مهارتی و بروزرسانی دانش و توانایی شاغلین به عنوان دیگر اهداف این رقابت اشاره کرد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم خاطرنشان کرد: برگزاری این مسابقات می‌تواند به ارتقای سطح مهارت‌های پیرایشگران در کشور و همچنین ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی کمک کند.

گفتنی است در پایان این رقابت، نفرات برتر هر بخش معرفی و تجلیل شدند.

  • نویسنده : سید حسین نقیبی