برگزاری نخستین دوره مسابقات آزاد طراحی لباس در قم
برگزاری نخستین دوره مسابقات آزاد طراحی لباس در قم

نخستین دوره مسابقات آزاد مهارت طراحی لباس استان قم با شرکت 57 نفر برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیدار قم به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم، نخستین دوره مسابقات آزاد مهارت طراحی لباس در سطح استان قم با همکاری آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد مارال با هدف ترویج و ارتقاء فرهنگ مهارت‌آموزی، کشف استعدادهای حرفه‌ای افراد ماهر، ایجاد شور و نشاط برای جوانان و تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای بین شاغلین، بنگاه‌های اقتصادی، اتحادیه‌ها و اصناف برگزار شد.

در آیین آغاز به کار این دوره مسابقات، حجت‌الاسلام سید محمود عرب مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، معاونان وی و جمعی از مسئولان استانی و شهری حضور داشتند.

مراسم افتتاحیه مسابقات چهارشنبه دوم اسفندماه از ساعت ۱۴ در این آموزشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد که شامل سخنرانی حجت‌الاسلام عرب و ارائه توضیحاتی از سوی دست اندرکاران برگزاری مسابقات بود.

در این دوره از مسابقات طراحی لباس استان قم، ۵۷ نفر از کارآموزان هنرستان‌های آزاد فنی و حرفه‌ای و دانشجویان شرکت دارند و چهار نفر از اساتید و مربیان برجسته استان، به داوری و ارزیابی آثار می‌پردازند.

خانم‌ها حضرتی، فرخی، خوش صنعتی و مرادی چهار داور حاضر در این دوره از مسابقات هستند.

گفتنی است شرکت‌کنندگان در این مسابقات بین ۱۵ تا ۳۵ سال سن دارند که بر اساس تعریف وزارت ورزش و جوانان این محدوده سنی جوان محسوب می‌شوند.

شرکت‌کنندگان باید طی سه ساعت، سه نوع پروژه طراحی مانتو اجتماع، مانتو اداری و مانتو مناسبتی را انجام دهند.

  • منبع خبر : روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم