پاسخگویی به ۱۵۵ هزار تماس توسط سامانه ۱۳۷ شهرداری قم
پاسخگویی به ۱۵۵ هزار تماس توسط سامانه ۱۳۷ شهرداری قم

رییس اداره ۱۳۷ شهرداری قم گفت: در سال ۱۳۹۷ نزدیک به ۱۵۵ هزار تماس مردمی در سامانه ۱۳۷ پاسخگویی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیدار قم، ابراهیم خسروی با اشاره به تماس‌های برقرار شده با سامانه ارتباطات مردمی شهرداری قم در سال ۱۳۹۷ اظهار کرد: مناطق چهار ، شش و یک به ترتیب بیشترین تعداد تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ را در تقویم خود ثبت کرده اند.

رییس اداره ۱۳۷ شهرداری قم با اشاره به اینکه این سامانه به عنوان اصلی‌ترین منبع اطلاع‌رسانی خدمات و امکانات شهر به مردم معرفی شده است افزود: استقبال شهروندان از طرح استقرار باکس جمع آوری خاک و نخاله، بیشترین موضوع ثبت شده در میان درخواست های مردمی در سال گذشته بوده و جمع آوری سد معبر و لکه گیری آسفالت از دیگر درخواست های شهروندان بود که بیشترین فراوانی موضوع تماس را به خود اختصاص داده است.

خسروی افزود: شهروندان می توانند فوریت های شهری، انتقادات و پیشنهادات خود را با سامانه تلفنی ۱۳۷ در میان بگذارند.

انتهای پیام/د

  • منبع خبر : روابط عمومی شهرداری قم